1 |
Kesediaan E-Pembelajaran Dari Aspek Sikap,Literasi,Fasiliti Dan Akses Teknologi Dalam Kalangan Pelajar-Pelajar Sekolah Di Negeri Pahang |
Leader |
25-DEC-2022 |
24-DEC-2024 |
PENYELIDIKAN SAINS SOSIAL |
20,100.00 |
On-Going |
2 |
Kesediaan Guru Di Negeri Pahang Terhadap Aplikasi Frog Vle Dalam Meningkatan Mutu Pembelajaran Dan Pengajaran Alaf 21 |
Leader |
01-APR-2018 |
30-JUN-2020 |
GERAN DALAM |
27,800.00 |
- |
3 |
Pembinaan Model Konsepsual Penambahbaikan Aplikasi Kaedah E-Latihan Dalam Kalangan Pekerja Swasta Di Wilayah Pembangunan Ekonomi Pantai Timur |
Leader |
01-AUG-2016 |
31-JUL-2019 |
FRGS |
59,000.00 |
- |
4 |
Kajian Impak Kewujudan Universiti Malaysia Pahang (Ump) Dan Sumbangannya Dalam Pembangunan Sosioekonomi Di Wilayah Pembangunan Ekonomi Pantai Timur (Ecer) |
Leader |
15-MAR-2013 |
30-JUN-2014 |
GERAN DALAM |
22,500.00 |
- |
5 |
Kajian Awal Kesediaan E-Latihan Dalam Kalangan Pekerja Industri Petrokimia |
Leader |
01-MAY-2012 |
30-APR-2013 |
SEED MONEY |
5,500.00 |
- |
6 |
Tahap Penerimaan Dan Penggunaan "E-Kerajaan" Dalam Kalangan Guru-GuruSekolah Rendah Luar Bandar |
Member |
23-DEC-2020 |
22-DEC-2022 |
AGENSI |
10,000.00 |
- |
7 |
Pahang Hari Ini |
Member |
04-MAY-2018 |
03-MAY-2019 |
CONTRACT RESEARCH PROJECT |
80,000.00 |
- |
8 |
Pembangunan Indeks Kefahaman Maqasid Syariah Dalam Kalangan Penjawat Awam Di Daerah Pekan |
Member |
20-SEP-2017 |
19-SEP-2019 |
GERAN DALAM |
20,960.00 |
- |
9 |
A Flood Warning And Response Model For Effective Flood Disaster Mitigation Management |
Member |
25-MAY-2016 |
24-MAY-2018 |
GERAN DALAM |
30,800.00 |
- |
10 |
Kajian Tahap Keterancaman Bahasa Che Wong (Study Of Threatened Level Of Che Wong Language) |
Member |
02-NOV-2015 |
01-NOV-2018 |
FRGS |
100,000.00 |
- |
11 |
Kajian Impak Kemudahan Pasaran Graduan Kipsas |
Member |
01-MAY-2013 |
02-MAY-2014 |
AGENSI |
30,000.00 |
- |
12 |
Kajian Tekanan Dalam Kalangan Pelajar Tahun Satu Di Kampus Gambang Dan Pekan Sesi 2012/2013, Universiti Malaysia Pahang |
Member |
01-OCT-2012 |
31-JUL-2014 |
GERAN DALAM |
7,500.00 |
- |